Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Pearson Longman |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 220x300 mm |
EAN: | 9781408249499 |
Data: | 2024-04-04 |
Cena wydawcy: 101.90 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
Ceniona od lat seria Market Leader to:
autentyczne materiały i teksty do czytania oparte na wyselekcjonowanych artykułach prosto z Financial Times,
możliwość rozwijania sprawności językowych i pogłębiania znajomości najważniejszych zagadnień z dziedziny biznesu, sposobność do wzbogacania słownictwa na podstawie tekstów, z którymi ludzie biznesu stykają się na co dzień, ciekawe Case Studies z opiniami prawdziwych ekspertów, wywiady, które można także obejrzeć na płycie DVD, dołączonej do podręcznika, lekcje Business Across Cultures analizujące wpływ różnic kulturowych na komunikację w świecie biznesu.
Podręcznik „Market Leader 3rd Edition Intermediate Teachers Resource Book” - oprawa miękka - Wydawca: Pearson Longman.