Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | eMPi2 Mariana Pietraszewskiego |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 317 s. |
Wymiar: | 235x165 mm |
EAN: | 9788365149831 |
ISBN: | 978-83-6514-983-1 |
Data: | 2020-09-28 |
51.79
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis podręcznika:
Podręcznik obejmuje 7 rozdziałów. Zapoznaje m.in. z oprogramowaniem komputerowym w reklamie, językiem w reklamie, podstawami kompozycji obrazu, liternictwem, materiałami i technikami stosowanym w reklamie, tworzeniem wybranych produktów reklamowych oraz kalkulacją cen produktów reklamowych. Na końcu książki znajduje się bibliografia.
Podręcznik „Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego. Cena 51.79 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.