Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 164x234 mm |
EAN: | 9788388840777 |
ISBN: | 978-83-8884-077-7 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis podręcznika:
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności pubiic relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: - marka i jej znaczenie dla promocji, - sposoby i metody komunikacji z klientem, - interesariusze i ich wpływ na promocję, - reklama, - różne formy sprzedaży, - promocja międzynarodowa - targi, wystawy itp., - public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych oraz biznesu, - komunikacja promocyjna w internecie, - etyka i odpowiedzialność w promocji.
Podręcznik „English for promotion” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.