pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

English for promotion

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 164x234 mm
EAN: 9788388840777
ISBN: 978-83-8884-077-7
Data: 2009-02-10
pozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności pubiic relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia: - marka i jej znaczenie dla promocji, - sposoby i metody komunikacji z klientem, - interesariusze i ich wpływ na promocję, - reklama, - różne formy sprzedaży, - promocja międzynarodowa - targi, wystawy itp., - public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych oraz biznesu, - komunikacja promocyjna w internecie, - etyka i odpowiedzialność w promocji.

Podręcznik „English for promotion” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.