Business English. Marketing and Sales (+ CD)
Abdel Khalik Nevine, Hassan Badr, Dina El-Araby
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Express Publishing |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 40 s. |
Wymiar: | 210x280 mm |
EAN: | 9781846799938 |
ISBN: | 978-18-4679-993-8 |
Data: | 2013-09-09 |
Opis podręcznika:
Business English: Marketing and Sales to podręcznik do nauki Business English przygotowany przez doświadczonych nauczycieli ESP. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób posiadających przygotowanie teoretyczne, jak i dla tych z doświadczeniem zawodowym. Dzięki swej strukturze doskonale sprawdzi się w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania: od high beginners do low intermediate.Materiał zawarty w podręczniku jest przeznaczony do realizacji w trakcie 36 godzin lekcyjnych - może to być np. kurs 6-tygodniowy (po 6 godzin tygodniowo) lub intensywny kurs 6-dniowy w firmie.
Najważniejsze cechy: rozwijanie wszystkich sprawności językowych - czytania, pisania, słuchania i mówienia; rozwijanie słownictwa wprowadzanego w kontekście i ćwiczonego na wiele różnych sposobów; ćwiczenie podstawowych struktur językowych i gramatycznych niezbędnych do efektywnej komunikacji w środowisku biznesu; autentyczne materiały zaczerpnięte m.in. z literatury fachowej, prasy i Internetu; struktura publikacji pozwalająca na dużą elastyczność (możliwość skracania lub wydłużania kursu).
Podręcznik „Business English. Marketing and Sales (+ CD)” - oprawa miękka - Wydawca: Express Publishing.