pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Business English. Marketing and Sales (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Express Publishing
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 40 s.
Wymiar: 210x280 mm
EAN: 9781846799938
ISBN: 978-18-4679-993-8
Data: 2013-09-09
Cena wydawcy: 41.50 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Business English: Marketing and Sales to podręcznik do nauki Business English przygotowany przez doświadczonych nauczycieli ESP. Publikacja przeznaczona jest zarówno dla osób posiadających przygotowanie teoretyczne, jak i dla tych z doświadczeniem zawodowym. Dzięki swej strukturze doskonale sprawdzi się w grupach o zróżnicowanym poziomie zaawansowania: od high beginners do low intermediate.

Materiał zawarty w podręczniku jest przeznaczony do realizacji w trakcie 36 godzin lekcyjnych - może to być np. kurs 6-tygodniowy (po 6 godzin tygodniowo) lub intensywny kurs 6-dniowy w firmie.

Najważniejsze cechy: rozwijanie wszystkich sprawności językowych - czytania, pisania, słuchania i mówienia; rozwijanie słownictwa wprowadzanego w kontekście i ćwiczonego na wiele różnych sposobów; ćwiczenie podstawowych struktur językowych i gramatycznych niezbędnych do efektywnej komunikacji w środowisku biznesu; autentyczne materiały zaczerpnięte m.in. z literatury fachowej, prasy i Internetu; struktura publikacji pozwalająca na dużą elastyczność (możliwość skracania lub wydłużania kursu).

Podręcznik „Business English. Marketing and Sales (+ CD)” - oprawa miękka - Wydawca: Express Publishing.