Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788386890958 |
ISBN: | 978-83-8689-095-8 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis podręcznika:
Podręcznik do nauki języka angielskiego ukierunkowany na zagadnienia związane z działalnością zawodową w nowoczesnej firmie, takie jak np.: kontakty z klientami i dostawcami, transakcje, oferty, zamówienia i ich realizacja, narady i zebrania, negocjacje, promocja produktów i firm, konkurencja i zdobywanie nowych rynków, ekspedycja i transport, praca w sekretariacie (obsługa komputera, telefonowanie, organizowanie spotkań i podróży służbowych itp.).
Podręcznik składa się z trzech oddzielnie wydanych tomów po dziesięć jednostek lekcyjnych. Po pięciu lekcjach znajdują się jednostki powtórzeniowe, które umożliwiają podsumowanie i sprawdzenie stopnia opanowania materiału.
Każda jednostka lekcyjna składa się z: tekstu, dialogów, słowniczka (nagranych na taśmach), wyjaśnień gramatycznych (podanych w języku polskim, w części nagranych na taśmie), dużej liczby ćwiczeń o różnym stopniu trudności(większość ćwiczeń posiada klucze).
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wyższych szkół ekonomicznych różnego typu (szczególnie dla studiujących w trybie zaocznym i wieczorowym), uczniów szkół pomaturalnych i licealnych o tym profilu kształcenia, uczestników różnego rodzaju kursów oraz tych wszystkich, którzy chcą się uczyć samodzielnie języka angielskiego.
Wybierając ten podręcznik: poznasz słownictwo z dziedziny biznesu, nauczysz się porozumiewać w języku angielskim w kontaktach zawodowych, zyskasz solidne podstawy do dalszego pogłębiania umiejętności językowych.
Do książki można dokupić dwie kasety audio.
Podręcznik „Basic English for Business. Tom 2” - oprawa miękka - Wydawca: POLTEXT.