podręcznik:
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5
autor:
Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788302157196 |
ISBN: | 978-83-0215-719-6 |
Data: | 2018-10-29 |
Cena wydawcy: 37.65 złpozycja niedostępna
×
Opis podręcznika:
W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat opracowywania oraz interpretacji wyników badań rynku reklamy, oceniania jakości produktów i usług reklamowych według wyznaczonych kryteriów i określania efektywności reklamy na podstawie ustalonych wskaźników. Podkreślono znaczenie oceniania skuteczności reklamy na podstawie badań rynkowych, a także prowadzenia badań efektywności reklamy z wykorzystaniem programów komputerowych. Wskazano metody prezentowania wyników badań dotyczących oceny jakości oraz skuteczności prowadzonej reklamy.
Podręcznik „Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5” - oprawa miękka - Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP.