Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375619904 |
ISBN: | 978-83-7561-990-4 |
Data: | 2019-05-06 |
Opis podręcznika:
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1-B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
Podręcznik „Angielski w marketingu, promocji i reklamie. Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawca: POLTEXT.