pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Gra/Program:

Mała Akademia. Zerówka i Klasa 1

Dane szczegółowe:
Producent: L.K. Avalon
EAN: 5907595771368
Data: 2016-06-13
pozycja niedostępna

Opis Gry/Programu:

Mała Akademia
ZERÓWKA i KLASA 1
5-8 lat

Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci wkraczających w wiek szkolny.

MAŁA AKADEMIA - ZERÓWKA i KLASA 1 - jest kolekcją aż 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności.

Dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.

Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.

27 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
ROZWÓJ ZDOLNOŚCI SZKOLNYCH
SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU
Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:
Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia.

Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje.

Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania.

Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji.

Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia.

Paleta: wóz strażacki prawie skończył malować ścianę, ale zabrakło farby. Została tylko czerwona, niebieska i żółta. Pomóż, proszę, stworzyć potrzebny kolor, mieszając te farby, które są dostępne. Gra ćwiczy wyobraźnię, pamięć oraz umiejętność rozróżniania i tworzenia kolorów.

Mozaika dróg: walec musi naprawić drogę. Czy możesz mu pomóc? Załataj dziurę kawałkami asfaltu, żeby walec mógł wyrównać nawierzchnię. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie kształtów oraz wyobraźnię.

Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni.

Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania.

Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10.

Gra/Program „Mała Akademia. Zerówka i Klasa 1” - oprawa twarda - Producent: L.K. Avalon.