Gry świata. Niezwykłe Kakuro. Seria programów Akademia Umysłu
Dane szczegółowe: | |
Producent: | Biuro Informatyki Stosowanej Format |
EAN: | 5907799072483 |
Data: | 2013-11-22 |
Opis Gry/Programu:
KAKURO to numeryczna krzyżówka. Stwarza większe wyzwania niż SUDOKU. Polega na wpisywaniu cyfr od 1 do 9 tak, aby zsumowały się do określonej liczby w danej kolumnie i wierszu. Stosuje się też dodatkowe ograniczenia. W jednym wierszu lub kolumnie nie mogą się powtarzać takie same cyfry.Dzięki programowi Niezwykłe KAKURO każdy, podobnie jak miliony ludzi na świecie, może zmierzyć się z tym fenomenem rozrywek umysłowych.
Program Niezwykłe KAKURO zawiera ogromną ilość plansz do rozwiązania i wiele funkcji, które uatrakcyjnią korzystanie z programu.
Niezwykłe KAKURO to wspaniałe możliwości: ?kilka poziomów trudności, wybór lub losowanie plansz ?wpisywanie notatek (funkcjaołówka"), zegar zliczający czas gry ?obsługa wielu graczy, zestawienia i statystyki wyników ?zapisywanie częściowego rozwiązania z możliwością powrotu ?drukowanie plansz, aby rozwiązać je klasycznie - na kartce papieru ?wysyłanie plansz do rodziny i przyjaciół za pomocą e-mail ?kreator własnych plansz Program zawiera także praktyczne ułatwienia dla użytkowników, m.in: wyświetlanie odpowiedzi, podświetlanie źle wpisanych cyfr, czy sprawdzanie prawidłowości rozwiązania.
Dla każdego z 10 rodzajów KAKURO przygotowano 1000 plansz. Łącznie program zawiera 10 000 gotowych plansz KAKURO!
Gra/Program „Gry świata. Niezwykłe Kakuro. Seria programów Akademia Umysłu” - oprawa twarda - Producent: Biuro Informatyki Stosowanej Format.