Tytuł książki:
Zwyciężanie na trudnym rynku
Autor książki:
Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788377460580 |
ISBN: | 978-83-7746-058-0 |
Data: | 2011-10-04 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe. W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski.
Książka "Zwyciężanie na trudnym rynku" - Hermann Simon, Frank F. Bilstein, Frank Luby - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2011 r.