pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zrozumieć social media

Autor książki:

Artur Roguski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 296 s.
EAN: 9788328366008
ISBN: 978-83-2836-600-8
Data: 2020-09-04
38.47 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na Tik Toku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo You Tubea korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:
Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Książka "Zrozumieć social media" - Artur Roguski - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2020 r. Cena 38.47 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.