Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Regan Press |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 155x237 mm |
EAN: | 9788361225003 |
ISBN: | 978-83-6122-500-3 |
Data: | 2009-04-30 |
Opis książki:
Zrobić Ratnera (doing a Ratner) - powiedzenie, które na trwałe weszło do języka angielskiego (po fatalnej mowie Geralda Ratnera w Instytucie Dyrektorów w 1991 r.), jako określenie do szczętu kompromitującej wypowiedzi, ekstremalnej gafy podczas publicznego wystąpienia.
Po ponad 25 latach handlu biżuterią Gerald Ratner stał się dzięki spektakularnym sukcesom powszechnie znany jako jeden z najzdolniejszych biznesmenów pokolenia. Zbudował niezwykle dochodową firmę jubilerską o zasięgu międzynarodowym, która obracała milionami funtów i posiadała sklepy pod tak znanymi szyldami, jak Ratners, H. Samuel, Ernest Jones czy Watches of Switzerland. Zaproszenie do wygłoszenia przemówienia w Royal Albert Hall na dorocznej konferencji Instytutu Dyrektorów w Londynie było wielkim zaszczytem i miało stanowić ukoronowanie dwóch dekad poświęconych na budowę biznesowego imperium. Jednak żarty na temat jakości sprzedawanych przez niego towarów stały się obiektem ataku mediów, a ich skutek okazał się dalekosiężny.
Książka "Zrobić Rartnera! Sukces i upadek w biznesie" - Gerald Ratner - oprawa twarda - Wydawnictwo Regan Press. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2008 r.