Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 287 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788374890519 |
ISBN: | 978-83-7489-051-9 |
Data: | 2009-04-13 |
Opis książki:
Jeśli masz poczucie, że nie kontrolujesz swojego czasu w pracy, najprawdopodobniej jesteś przytłoczony obowiązkami. Książka przedstawia liczne sposoby radzenia sobie w pracy, pomagające odzyskać kontrolę nad własnymi projektami i planem zajęć oraz umożliwiające uzyskanie przekonania, że uporało się ze wszystkim, co było do zrobienia. Niebywały rozwój technologii spowodował, że większość nas ma trudności z zarządzaniem swoim czasem, a także z natłokiem informacji. Często zadajemy sobie pytanie: "Kiedy my to wszystko zrobimy?". Odpowiedź brzmi: "Nigdy nie zrobimy wszystkiego". Zawsze będzie więcej e-maili, spraw, projektów, papierów, informacji. Ważne jest nauczenie się, jak skutecznie zarządzać swoim czasem i obowiązkami, tak aby nas nie przytłaczały.
Książka "Zorganizuj się!" - Karen J. McCorry - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 287 stron i została wydana w 2009 r.