Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media
Wiesław Godzic
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 414 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788360501467 |
ISBN: | 978-83-6050-146-7 |
Data: | 2006-01-17 |
Opis książki:
Znani z tego, że są znani - celebrities, celebryci, gwiazdy współczesnego społeczeństwa konsumpcjonistycznego, osoby znane i sławne. Tworzą nową sferę publiczną, wytworzoną przez medialny system ekologiczny, często zarówno go legitymizują, jak też naruszają jego fundamenty. Autor pokazuje m.in. wpływ tabloidów na tworzenie celebrities, związki polityki i świata gwiazd. Zastanawia się nad fenomenem Michała Wiśniewskiego, sławą i popularnością uczestników "Tańca z gwiazdami" i "Rozmów w toku". Analizuje artykuły nt. gwiazd, które pojawiły się w prasie kolorowej i codziennej. Próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy prezenterzy telewizyjni, eksperci programów informacyjnych, satyrycy mogą być celebrytami.
Książka "Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media" - Wiesław Godzic - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2007 r.