pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media

Autor książki:

Wiesław Godzic

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 414 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788360501467
ISBN: 978-83-6050-146-7
Data: 2006-01-17
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Znani z tego, że są znani - celebrities, celebryci, gwiazdy współczesnego społeczeństwa konsumpcjonistycznego, osoby znane i sławne. Tworzą nową sferę publiczną, wytworzoną przez medialny system ekologiczny, często zarówno go legitymizują, jak też naruszają jego fundamenty. Autor pokazuje m.in. wpływ tabloidów na tworzenie celebrities, związki polityki i świata gwiazd. Zastanawia się nad fenomenem Michała Wiśniewskiego, sławą i popularnością uczestników "Tańca z gwiazdami" i "Rozmów w toku". Analizuje artykuły nt. gwiazd, które pojawiły się w prasie kolorowej i codziennej. Próbuje odpowiedzieć na pytanie, czy prezenterzy telewizyjni, eksperci programów informacyjnych, satyrycy mogą być celebrytami.

Książka "Znani z tego, że są znani. Celebryci w kulturze tabloidów. Seria: Popkultura i media" - Wiesław Godzic - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2007 r.