Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788360186121 |
ISBN: | 83-60186-12-X |
Data: | 2006-11-14 |
Opis książki:
Celem niniejszego poradnika jest kompleksowe, praktyczne omówienie problematyki znaków towarowych. Zamiarem autorów jest wyeksponowanie przede wszystkim tych kwestii, związanych z posługiwaniem się znakami towarowymi, które rodzą istotne skutki prawne i finansowe, w tym biorąc pod uwagę ponoszenie przez przedsiębiorców majątkowej odpowiedzialności z tytułu naruszania cudzych uprawnień oraz zasady rozliczeń podatkowych, związanych z dysponowaniem znakami towarowymi. Niniejszy poradnik ma zatem stanowić swego rodzaju instruktaż optymalnego postępowania, sygnalizujący korzyści i zagrożenia określonych działań odnośnie do znaków towarowych. Lepszej orientacji Czytelnika w istocie prezentowanych problemów służyć mają przykłady konkretnych stanów faktycznych, pokazujące sposób rozwiązywania określonych zagadnień oraz materiały poglądowe w postaci schematycznych zestawień, jak również wzorów umów i pism procesowych.
Książka "Znaki towarowe" - Eugeniusz Waliszko - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2006 r.