pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zmierzch telewizji Przemiany medium Antologia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 370 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788373834781
ISBN: 978-83-7383-478-1
Data: 2011-02-24
pozycja niedostępna

Opis książki:

Telewizja nie jest dziś tym samym medium, jakim była przez większą część swojej historii. Nowe kanały dystrybucji treści telewizyjnych - od kanałów satelitarnych i kablowych, przez sprzedaż płyt DVD, po usługi internetowe - sprawiły, że radykalnie zmieniają się praktyki jej oglądania. Coraz częściej to widzowie decydują nie tylko, jakie programy oglądają, ale również, jak, kiedy i gdzie to robią. Zmianom technologii i modeli biznesowych towarzyszy gwałtowna segmentacja widowni oraz pojawienie się odbiorców niszowych, co stawia przed badaczami telewizji nowe wyzwania.
Autorzy zebranych w tej antologii tekstów opisują przemiany modeli funkcjonowania telewizji, analizują nowe zjawiska, od ?złożonych? seriali telewizyjnych po You Tube, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie: czym jest dziś telewizja? Przemiany, którym podlega współczesna telewizja, są również tematem zbioru Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia.
?Książka Zmierzch telewizji? Przemiany medium. Antologia zawiera teksty wysokiej próby i inspirujące poznawczo, wskazuje możliwe kierunki badań nad współczesną telewizją i jej użytkownikami, opisuje telewizję w szerokiej perspektywie socjokulturowej, historycznej i antropologicznej?.
z recenzji dr hab. Agnieszki Ogonowskiej, prof. UP

Książka "Zmierzch telewizji Przemiany medium Antologia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 370 stron i została wydana w 2011 r.