Tytuł książki:
Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes. Współczesne transgresje tom 2
Autor książki:
Katarzyna Kopecka-Piech
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Katedra Wydawnictwo Naukowe |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 280 s. |
Wymiar: | 120x195 mm |
EAN: | 9788363434564 |
ISBN: | 978-83-6343-456-4 |
Data: | 2015-03-06 |
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.Ze Wstępu
Książka "Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes. Współczesne transgresje tom 2" - Katarzyna Kopecka-Piech (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2015 r.