pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes. Współczesne transgresje tom 2

Autor książki:

Katarzyna Kopecka-Piech

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katedra Wydawnictwo Naukowe
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 120x195 mm
EAN: 9788363434564
ISBN: 978-83-6343-456-4
Data: 2015-03-06
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.

Ze Wstępu

Książka "Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes. Współczesne transgresje tom 2" - Katarzyna Kopecka-Piech (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katedra Naukowe. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2015 r.