Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 236x162 mm |
EAN: | 9788375454475 |
ISBN: | 978-83-7545-447-5 |
Data: | 2013-09-27 |
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Niniejsza publikacja dotyczy kondycji współczesnego niemieckiego systemu medialnego. Przyczyn dokonujących się przekształceń autorka upatruje w samym systemie i w jego otoczeniu. Są to: rozbudowany rynek medialny przekraczający możliwości percepcji odbiorców, rozwój komunikowania publicznego oraz upowszechnienie się komunikacji interpersonalnej.Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Książka "Zmiana paradygmatu? Niemiecki system medialny" - Ewa Stasiak-Jazukiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2013 r.