Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Jarek Szczepański
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
EAN: | 9788328325500 |
ISBN: | 978-83-2832-550-0 |
Data: | 2018-02-07 |
Opis książki:
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to - wbrew pozorom - prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.
Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.
Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.
Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia wiedzę o strategii i weryfikuje ją w rynkowej praktyce. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dó konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał też dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na swoim koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (Onepress, 2015). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.
Książka "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków" - Jarek Szczepański - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2017 r.