Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | mediagrafika |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 140x202 mm |
EAN: | 9788392027508 |
ISBN: | 83-9202-750-7 |
Data: | 2008-11-14 |
Opis książki:
Książka stanowi próbę ujęcia zła w kategoriach aksjologii, ze szczególnym uwzględnieniem kontekstu medialnego, w którym zło jawi się jako "wartość medialna". Istotą treści jest namysł nad zjawiskiem fascynacji złem w środkach masowego przekazu. Autor dokładnie analizuje bardzo szeroko dyskutowane obecnie zjawisko, uwzgledniając jego filozoficzne korzenie. Autor przytacza liczne przykłady dominacji wartości negatywnych w mediach, dokładnie analizując ten stan rzeczy. Książka wyróżnia się interdyscyplinarnym charakterem i powinna spotkać się z zainteresowaniem ze strony wszystkich, ktorzy zajmuja sie tematyka mediów, filozofia, socjologia, psychologia, pedagogika, jak również nauczycieli i rodziców.
Książka "Zło w mediach" - Jan Cetera - oprawa miękka - Wydawnictwo mediagrafika. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2004 r.