Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Słowa i Myśli |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 210x230 mm |
EAN: | 9788363566098 |
ISBN: | 978-83-6356-609-8 |
Data: | 2013-09-18 |
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ?strzałem w kolano? budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ?tylko? produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.
Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ?dlaczego?? a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Książka "Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę" - Grzegorz Kosson - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2013 r.