pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Autor książki:

Grzegorz Kosson

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 210x230 mm
EAN: 9788363566098
ISBN: 978-83-6356-609-8
Data: 2013-09-18
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ?strzałem w kolano? budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ?tylko? produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ?dlaczego?? a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Książka "Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę" - Grzegorz Kosson - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2013 r.