Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788375873191 |
ISBN: | 978-83-7587-319-1 |
Data: | 2010-02-26 |
Cena wydawcy: 34.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.
Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Książka "Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej" - Renata Gardian - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2010 r.