pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Autor książki:

Renata Gardian

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788375873191
ISBN: 978-83-7587-319-1
Data: 2010-02-26
Cena wydawcy: 34.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.

Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.

Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

Książka "Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej" - Renata Gardian - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2010 r.