pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Format: pdf
Ilość stron: 170 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788382941319
Data: 2025-04-16
40.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.

E-book „Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 40.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.