pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301204563
ISBN: 978-83-0120-456-3
Data: 2019-02-08
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.

Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dó i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.

Książka "Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów" - Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2018 r.