pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie Tom II

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
EAN: 9788383312187
ISBN: 978-83-8331-218-7
Data: 2023-11-06
38.45 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie - postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania producentów kontekstu, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta
Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

Książka "Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie Tom II" - Paulina Czarnek-Wnuk, Zofia Nacewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2023 r. Cena 38.45 zł. Zapraszamy na zakupy!