
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Impuls |
Format: | |
Ilość stron: | 95 s. |
Zabezpieczenie: | plik z zabezpieczeniem watermark |
EAN: | 9788375878400 |
Data: | 2025-03-26 |
40.00
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis e-booka:
Uczeń zdolny i jego rozpoznawanie
Zjawiska niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych
Przeciwdziałanie niepowodzeniom szkolnym uczniów zdolnych
E-book „Zjawiska niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych” - Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls. Cena 40.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.
Spis treści:
Wstęp; 7
Rozdział 1
Uczeń zdolny i jego rozpoznawanie; 11
1.1. Sylwetka ucznia zdolnego; 12
1.2. Charakterystyka funkcjonowania uczniów zdolnych; 19
1.3. Uwarunkowania rozwoju uczniów zdolnych; 25
Rozdział 2
Zjawiska niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych; 31
2.1. Przyczyny niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych; 36
2.2. Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 43
2.3. Rozpoznawanie Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 47
Rozdział 3
Przeciwdziałanie niepowodzeniom szkolnym uczniów zdolnych; 69
3.1. Rola rodziny w rozwijaniu zdolności dziecka; 70
3.2. Rola szkoły w stymulowaniu rozwoju uczniów zdolnych i zapobieganiu niepowodzeniom; 74
3.3. Zapobieganie i terapia Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 78
Zakończenie; 91
Bibliografia; 93
Rozdział 1
Uczeń zdolny i jego rozpoznawanie; 11
1.1. Sylwetka ucznia zdolnego; 12
1.2. Charakterystyka funkcjonowania uczniów zdolnych; 19
1.3. Uwarunkowania rozwoju uczniów zdolnych; 25
Rozdział 2
Zjawiska niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych; 31
2.1. Przyczyny niepowodzeń szkolnych uczniów zdolnych; 36
2.2. Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 43
2.3. Rozpoznawanie Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 47
Rozdział 3
Przeciwdziałanie niepowodzeniom szkolnym uczniów zdolnych; 69
3.1. Rola rodziny w rozwijaniu zdolności dziecka; 70
3.2. Rola szkoły w stymulowaniu rozwoju uczniów zdolnych i zapobieganiu niepowodzeniom; 74
3.3. Zapobieganie i terapia Syndromu Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych; 78
Zakończenie; 91
Bibliografia; 93