Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Zysk i S-ka |
Rok wyd.: | 2004 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788372985361 |
ISBN: | 83-7298-536-7 |
Data: | 2009-03-25 |
Opis książki:
Wydanie II.
Książka jest zwięzłą i pasjonującą charakterystyką zachowań w organizacji. Autor zręcznie wplata w treść swego wywodu współczesne problemy różnorodności, globalizacji i etyki jako skłaniające do namysłu elementy prezentowanej dyscypliny nauki. Inne ciekawe zagadnienia to TQM (zarządzanie przez jakość), reengineering, technologia, delegacja władzy, spadek lojalności pracowników, klasyfikacja osobowości według Myers-Briggs, organizacje wirtualne i pozbawione granic oraz trzystusześćdziesięciostopniowa skala ocen przydatności. Napisane żywym i zrozumiałym językiem, przejrzyste wprowadzenie do zachowania w organizacji łączy podstawowe zagadnienia tej dziedziny w spójną całość, atrakcyjną zarówno dla studentów, jak i praktyków.
Książka "Zasady zachowania w organizacji" - Stephen P. Robbins - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2004 r.