Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788361732334 |
ISBN: | 978-83-61732-33-4 |
Data: | 2009-10-29 |
Opis książki:
Jak najwybitniejsi menedżerowie wykorzystują docenianie, by kreować większe zaangażowanie, zatrzymywać utalentowanych ludzi i zwiększać efektywność. Przedstawiając wyniki jednego z najszerzej zakrojonych badań, jakie kiedykolwiek zostały podjęte, książka Zasada marchewki udowadnia, że najważniejszą cechą osiągającego sukcesy menedżera jest umiejętność częstego i efektywnego doceniania pracowników. Wykorzystując wyniki niezależnie przeprowadzonych przez Health Stream Research badań, które w okresie 10 lat objęły 200 tys. ludzi i dokonując ich analizy, autorzy bestsellerów i eksperci przywództwa Adrian Gostick i Chester Elton udowadniają, że w sytuacji, gdy menedżerowie w konstruktywny sposób chwalą i nagradzają pracowników i wpływają w ten sposób na ich wyższą efektywność, organizacje osiągają znacznie lepsze rezultaty. Liderzy ci nie zarządzają przy pomocy kija, lecz marchewki i dzięki temu osiągają:
Książka "Zasada marchewki. Doceniaj i motywuj" - Adrian Gostick, Chester Elton - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2009 r.