Tytuł książki:
Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka
Autor książki:
Małgorzata Bednarczyk, Ewa Wszędybył-Skulska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788375566109 |
ISBN: | 978-83-7556-610-9 |
Data: | 2013-12-19 |
Cena wydawcy: 56.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów.
Książka "Zarządzanie turystyką w kryzysie. Edukacja i marka" - Małgorzata Bednarczyk, Ewa Wszędybył-Skulska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2013 r.