Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 256 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788328331211 |
ISBN: | 978-83-2833-121-1 |
Data: | 2017-04-05 |
Opis książki:
Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią,
- metody diagnozowania popełnianych błędów,
- metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii,
- tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności,
- skuteczne wdrażanie strategii.
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Książka "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" - Meghan Casey - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2017 r.