pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia

Autor książki:

Meghan Casey

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788328331211
ISBN: 978-83-2833-121-1
Data: 2017-04-05
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, we właściwej formie i z właściwych powodów. Niejednokrotnie stanowi to warunek powodzenia różnych przedsięwzięć i jest koniecznym elementem taktyki przedsiębiorstw. Przemyślana strategia jest szczególnie cenna w marketingu, projektowaniu cyfrowym i wszelkiego rodzaju komunikacji - to jasne dla każdego, kto miał do czynienia z kiepsko opracowanymi, nieuporządkowanymi i właściwie bezużytecznymi publikacjami. Na szczęście odpowiedniego zarządzania treścią można się nauczyć.

Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią,
- metody diagnozowania popełnianych błędów,
- metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii,
- tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności,
- skuteczne wdrażanie strategii.

Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!

Książka "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" - Meghan Casey - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2017 r.