Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)
Cezary Marcinkiewicz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Humanitas |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788361991366 |
ISBN: | 978-83-6199-136-6 |
Data: | 2010-02-17 |
Opis książki:
Celem publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy dobrego funkcjonowania biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku, w szczególności:
- charakterystykę celów współczesnej turystyki,
- charakterystykę usług turystycznych świadczonych przez biura turystyczne,
- zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix,
- zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych, - działalnośc biur podróży zorientowanych na klienta,
- badania marketingowe.
Książka "Zarządzanie produktem turystycznym (z elementami psychologii)" - Cezary Marcinkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r. Cena 30.21 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.