Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 224 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788325501723 |
ISBN: | 978-83-2550-172-3 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis książki:
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
Książka "Zarządzanie marketingiem" - Zdzisław Knecht - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2008 r.