pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Autor książki:

Andrzej Kłosowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 364 s.
Wymiar: 168x239 mm
EAN: 9788381075176
ISBN: 978-83-8107-517-6
Data: 2017-06-30
Cena wydawcy: 129.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.

Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.

Książka "Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej" - Andrzej Kłosowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2017 r.