Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 364 s. |
Wymiar: | 168x239 mm |
EAN: | 9788381075176 |
ISBN: | 978-83-8107-517-6 |
Data: | 2017-06-30 |
Opis książki:
W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
Książka "Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej" - Andrzej Kłosowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 364 stron i została wydana w 2017 r.