Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788376019314 |
ISBN: | 978-83-7601-931-4 |
Data: | 2009-09-22 |
Opis książki:
Skuteczność systemu zarządzania jakością ISO 9001 uwarunkowana jest czynnikami występującymi zarówno w organizacji, jak i w jej otoczeniu. Dla przedsiębiorstwa najważniejsze są uwarunkowania wewnętrzne, czyli czynniki, którymi można zarządzać poprzez podejmowane w organizacji decyzje. Identyfi kacja tych czynników, określenie stopnia ich ważności oraz ocena oddziaływania na poszczególne rezultaty systemu zarządzania jakością, w istotny sposób przyczyniają się do doskonalenia skuteczności tego systemu i racjonalizacji podejmowanych decyzji gospodarczych.
Autor w sposób szczegółowy i z praktycznego punktu widzenia przedstawił: - rolę zarządzania jakością w zarządzaniu organizacją, - zagadnienia skuteczności systemu zarządzania jakością, - wewnętrzne czynniki wpływające na skuteczność znormalizowanego systemu zarządzania jakością.
W książce zaprezentowano również rezultaty badania empirycznego, w wyniku którego zhierarchizowano czynniki wewnętrzne w zależności od siły oddziaływania na skuteczność systemu zarządzania jakością.
Książka "Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie" - Sławomir Zapłata - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2009 r.