Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | C H Beck |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 180 s. |
Wymiar: | 165x238 mm |
EAN: | 9788325519193 |
ISBN: | 978-83-2551-919-3 |
Data: | 2011-06-15 |
Opis książki:
Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.
Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak: ? informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, ? informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, ? zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, ? modele zarządzania informacją rynkową.
Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Książka "Zarządzanie informacją na rynku globalnym" - Zbigniew Malara, Jerzy Rzęchowski - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2011 r.