pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zakupy na obcasach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 143x205 mm
EAN: 978830116858201
ISBN: 978-83-0116-858-2
Data: 2012-01-17
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.

Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli ?całym mózgiem?. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata.

Czas na marketing skierowany do kobiet! Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.

Książka "Zakupy na obcasach" - Cunningham Jane, Roberts Philippa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.