Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 143x205 mm |
EAN: | 978830116858201 |
ISBN: | 978-83-0116-858-2 |
Data: | 2012-01-17 |
Opis książki:
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli ?całym mózgiem?. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata.
Czas na marketing skierowany do kobiet! Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.
Książka "Zakupy na obcasach" - Cunningham Jane, Roberts Philippa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2012 r.