Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 155x215 mm |
EAN: | 9788324011803 |
ISBN: | 978-83-2401-180-3 |
Data: | 2009-05-29 |
Opis książki:
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki aby zrozumieć co sprawia że przy zakupach podejmujemy takie a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się jak taką wiedzę można wykorzystać aby dotrzeć do odbiorców na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii Lindstrom pokazuje jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to czemu jedne marki budzą nasze pożądanie a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania uświadamia że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje popularne marki mają wiele wspólnego z religią a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia. Lektura tej książki sprawi że zobaczysz zachowanie producentów i konsumentów w zupełnie nowym świetle. Philip Kotler
Książka "Zakupologia" - Martin Lindstrom - oprawa miękka - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2009 r.