Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim
Dominika E. Harasimiuk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 400 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788326406492 |
ISBN: | 978-83-2640-649-2 |
Data: | 2011-02-04 |
Opis książki:
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono ogólne rozważania dotyczące reklamy oraz zakazów jej dotyczących, a także analizę zakazów reklamy z punktu widzenia swobody przepływu towarów, druga część dotyczy regulacji zakazów poszczególnych produktów - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych oraz produktów leczniczych przeznaczonych dla ludzi.
Książka "Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim" - Dominika E. Harasimiuk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2011 r.