pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim

Autor książki:

Dominika E. Harasimiuk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788326406492
ISBN: 978-83-2640-649-2
Data: 2011-02-04
pozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej. Praca składa się z dwóch części: w pierwszej przedstawiono ogólne rozważania dotyczące reklamy oraz zakazów jej dotyczących, a także analizę zakazów reklamy z punktu widzenia swobody przepływu towarów, druga część dotyczy regulacji zakazów poszczególnych produktów - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych oraz produktów leczniczych przeznaczonych dla ludzi.

Książka "Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim" - Dominika E. Harasimiuk - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2011 r.