Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Salamon Consulting |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 484 s. |
Wymiar: | 168x241 mm |
EAN: | 9788392763017 |
ISBN: | 978-83-9276-301-7 |
Data: | 2009-06-15 |
Opis książki:
Książka jest praktyczną ilustracją poprzedniej książki Pan Sowa i wredne temperamenty. Przekłada problemy temperamentów na sytuacje ze sprzedaży i zarządzania pokazując praktyczne konsekwencje inności i to jak radzić sobie z innością tych którzy nas otaczają.Z pozoru banalna rzeczywistość pracy w sprzedaży zamieniona we frapującą powieść pełną zwrotów akcji. Autor umiejętnie przemyca głęboką psychologiczną wiedzę ubierając ją w postaci bardzo plastycznych książkowych bohaterów. Zwierzęce figury bohaterów zdają się jeszcze doskonalej ogniskować to co w każdym z nas jest śmieszne i to co trudne. Jak reagujemy na tych którzy są inni Czy potrafimy ich przekonywać Trochę sensacji trochę analiz charakterów które dobrze byłoby umieć samemu przeprowadzić by lepiej radzić sobie we własnych życiowych zmaganiach. Książka umiejętnie do tego zachęca.
Książka "Zajefajni klienci borsuczki" - Mariusz Salamon - oprawa twarda - Wydawnictwo Salamon Consulting. Książka posiada 484 stron i została wydana w 2009 r.