Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 304 s. |
EAN: | 9788328374171 |
ISBN: | 978-83-2837-417-1 |
Data: | 2021-06-23 |
Opis książki:
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
Najważniejsze zagadnienia:
wybór właściwego rozwiązania produktowego
cechy udanych produktów, które mają szansę na sukces
błędy projektowe i przyczyny porażek
ogodzenie sprzecznych wymagań wszystkich zainteresowanych nowym produktem
metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego
Stwórz wybitny produkt i ciesz się sukcesem!
O autorze
Marty Cagan od ponad dwudziestu lat zajmuje się zarządzaniem produktem. Pracuje z takimi liderami rynkowymi jak e Bay, AOL, Netscape Communications czy Hewlett-Packard. W e Bay odpowiadał za definiowanie produktów i usług w zakresie handlu elektronicznego. Obecnie współpracuje z firmami technologicznymi z całego świata w celu poprawy innowacyjności i szybkości.
Książka "Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne" - Marty Cagan - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2021 r. Cena 57.53 zł. Zapraszamy na zakupy!