Tytuł książki:
Zadowolenie odbiorców z usług medycznych

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 148 s. |
Wymiar: | 240x179 mm |
EAN: | 9788382700596 |
ISBN: | 978-83-8270-059-6 |
Data: | 2022-03-21 |
47.23
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Zespół autorów tworzą psychologowie, będący jednocześnie badaczami i praktykami, mający doświadczenie w pracy w różnym charakterze w ochronie zdrowia (od pracy klinicznej, konsultacyjnej, terapeutycznej, po pracę ekspercką, szkoleniową, dotyczącą m.in. zarządzania kompetencjami miękkimi, tworzenia klimatu zaufania). Jednym z istotnych obszarów zainteresowań jest adaptacja i tworzenie psychologicznych narzędzi badawczych mających zastosowanie w dziedzinie ochrony zdrowia.
Książka "Zadowolenie odbiorców z usług medycznych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2022 r. Cena 47.23 zł. Zapraszamy na zakupy!