Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 156 s. |
Wymiar: | 162x238 mm |
EAN: | 9788320818222 |
ISBN: | 978-83-2081-822-2 |
Data: | 2009-03-04 |
Opis książki:
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.
Książka "Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji" - Krzysztof Fonfara - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 156 stron i została wydana w 2009 r.