Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 319 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788320812374 |
ISBN: | 83-208-1237-2 |
Data: | 2006-11-15 |
Opis książki:
W książce Autor omawia zagadnienia z zakresu teorii zachowań konsumentów, uwarunkowania tych zachowań, problemy podejmowania decyzji przez konsumentów, modele zachowań oraz źródła i metody badań tych zachowań. W gospodarce rynkowej konsument znajduje się bowiem w centrum zainteresowania, ponieważ od jego zachowania na rynku zależy w dużej mierze powodzenie i osiągnięcie sukcesu przez przedsiębiorstwo produkujące towary na rynek i sprzedające na tym rynku. Kierujący przedsiębiorstwami muszą sobie z tego zdawać sprawę, dlatego powinni się zainteresować książką praktycy. Wiedzę na temat zachowań konsumentów muszą mieć wszyscy wchodzący na rynek pracy, a więc studenci uczelni ekonomicznych oraz socjologii i owaroznawstwa.
Książka "Zachowanie konsumentów na rynku" - Leszek Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.