pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zachowanie konsumentów na rynku

Autor książki:

Leszek Rudnicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Oprawa: miękka
Ilość stron: 319 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788320812374
ISBN: 83-208-1237-2
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 27.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Autor omawia zagadnienia z zakresu teorii zachowań konsumentów, uwarunkowania tych zachowań, problemy podejmowania decyzji przez konsumentów, modele zachowań oraz źródła i metody badań tych zachowań. W gospodarce rynkowej konsument znajduje się bowiem w centrum zainteresowania, ponieważ od jego zachowania na rynku zależy w dużej mierze powodzenie i osiągnięcie sukcesu przez przedsiębiorstwo produkujące towary na rynek i sprzedające na tym rynku. Kierujący przedsiębiorstwami muszą sobie z tego zdawać sprawę, dlatego powinni się zainteresować książką praktycy. Wiedzę na temat zachowań konsumentów muszą mieć wszyscy wchodzący na rynek pracy, a więc studenci uczelni ekonomicznych oraz socjologii i owaroznawstwa.

Książka "Zachowanie konsumentów na rynku" - Leszek Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.