Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 605 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788301139605 |
ISBN: | 83-0113-960-9 |
Data: | 2008-11-20 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik przedstawia kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zachowaniem konsumenta, uwzględniające wszystkie jego aspekty oraz cały proces decyzyjny w kontekście ekonomicznym, psychologicznym, socjologicznym i historycznym. Autorzy omawiają zachowania nabywców w pełnym cyklu konsumpcji - od orientacji, wyboru, kupna poprzez użytkowanie, aż do pozbycia się produktu.
Książka "Zachowanie konsumenta. Podręcznik akademicki" - Gerrit Antonides, W. Fred van Raaij - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 605 stron i została wydana w 2003 r.