Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | PROKSENIA |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788360789223 |
ISBN: | 978-83-6078-922-3 |
Data: | 2012-05-31 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym - od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
Książka "Zachowania konsumentów na rynku turystycznym" - Leszek Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo PROKSENIA. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.