pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Dane szczegółowe:
Wydawca: PROKSENIA
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 152 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788360789223
ISBN: 978-83-6078-922-3
Data: 2012-05-31
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym - od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.

Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.

Książka "Zachowania konsumentów na rynku turystycznym" - Leszek Rudnicki - oprawa miękka - Wydawnictwo PROKSENIA. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.