pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Z teorii i praktyki komunikacji społecznej. Stan i rozwój badań w Polsce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 422 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788365705815
ISBN: 978-83-6570-581-5
Data: 2018-09-22
Cena wydawcy: 44.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W dniach 25-26 kwietnia 2017 roku Wrocław stał się miejscem świętowania dwóch jubileuszy w ramach konferencji naukowej zatytułowanej "Dokonania dekady i perspektywy rozwojowe studiów nad mediami i komunikowaniem w Polsce". Pierwszym jubilatem było Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, drugim Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Jubilaci świętowali 10-lecie swojej działalności, podsumowywali osiągnięcia i własny wkład w rozwój badań medioznawczych w Polsce. Konferencja stała się okazją do spotkania ponad 200 znakomitych badaczy mediów i komunikacji z Polski oraz innych krajów europejskich.

W trakcie naukowych obrad zarysowany został stan badań nad mediami i komunikacją w Polsce, nakreślona specyficzna dla nauk o mediach metodologia badawcza, wreszcie także prelegenci zaprezentowali wyniki różnorodnych badań realizowanych przez siebie. Wielość wystąpień i różnorodność referatów świetnie zobrazowały bogactwo zainteresowań badawczych polskich badaczy nad mediami i różnymi aspektami komunikacji.

(...) Różnorodność tych badań znakomicie odzwierciedla niniejszy tom, gromadzący teksty badaczy z różnych ośrodków akademickich, o różnych paradygmatach naukowych oraz opisujące różne obszary komunikacji i odmienne jej przejawy.

Wierzymy, że stanowi on kolejny ważny element sprzyjający zarówno rozwojowi dyscypliny naukowej, jak i poszerzeniu wiedzy o wszelkich aspektach komunikacji społecznej.

ZE WSTĘPU REDAKTORÓW TOMU

Książka "Z teorii i praktyki komunikacji społecznej. Stan i rozwój badań w Polsce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 422 stron i została wydana w 2018 r.