Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 143x205 mm |
EAN: | 978830116740001 |
ISBN: | 978-83-0116-740-0 |
Data: | 2011-09-28 |
Opis książki:
You Tube jest od lat jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na You Tube; ale czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób You Tube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy? Książka pokazuje, jak You Tube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców - amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się You Tube diametralnie zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. You Tube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym.
Jean Burgess - specjalizuje się w badaniach przemysłów kreatywnych, członek uniwersytetu Queensland.
Joshua Greek - wykłada porównawcze nauki medialne w Massachusetts Institute of Technology.
Bez względu na to, czy uwielbiacie czy nie znosicie You Tube, serwis ten stanowi obecnie część mediów głównego nurtu i siłę, z którą należy się w kulturze popularnej liczyć. Choć nie jest jedyną stroną w internecie, na której można umieszczać filmy wideo, jej szybki rozkwit, różnorodne treści i upowszechnienie w zachodnim, anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niej zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Celem tej książki jest przeanalizowanie niektórych, często konkurencyjnych, poglądów dotyczących tego, czym jest You Tube i jakim celom może w przyszłości służyć.
[fragment tekstu]
Książka "YouTube" - Burgess Jean, Green Joshua - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2011 r.