Tytuł książki:
Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Autor książki:
Donald A. Norman
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Arkady |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 264 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788321348704 |
ISBN: | 978-83-2134-870-4 |
Data: | 2015-03-03 |
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Książka "Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie" - Donald A. Norman - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2015 r.