pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Autor książki:

Donald A. Norman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Arkady
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788321348704
ISBN: 978-83-2134-870-4
Data: 2015-03-03
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Książka "Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie" - Donald A. Norman - oprawa miękka - Wydawnictwo Arkady. Książka posiada 264 stron i została wydana w 2015 r.