Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788374896795 |
ISBN: | 978-83-7489-679-5 |
Data: | 2017-02-16 |
Opis książki:
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
- różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
- motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
- społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
Książka "Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji" - Mark Leary - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2017 r.