Wywieranie wpływu. Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie
Fiona Elsa Dent
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 184 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788323327035 |
ISBN: | 978-83-233-2703-5 |
Data: | 2009-11-13 |
Opis książki:
Jeśli kiedykolwiek w chwili namysłu i żalu pomyślałeś sobie Szkoda że nie udało mi się ich przekonać do - to ta książka jest dla ciebie. Gwarantuje ona że już nigdy nie pozostaniesz niezauważony i nie będziesz bezsilny. Dr Eddie Obeng Director of Learning Pentacle the Virtual Business School Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej. Powszechnie uważa się że dotychczas stosowany styl zarządzania opierający się na rozkazywaniu i kontroli nie ma dziś racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności jak również o niezbędnych zdolnościach postawach strategiach technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu. Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ i zastanowić się nad tym jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom metodom i technikom. Autorzy wypracowali model który pomoże zrozumieć cały proces i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.
Książka "Wywieranie wpływu. Umiejętności i techniki przydatne do osiągnięcia sukcesu w biznesie" - Fiona Elsa Dent - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2009 r.